Minu pakkumine on suunatud erineva tasemega jooksjatele, kelle unistus on läbida maraton, kas siis lähiajal või järgnevatel aastatel! Vahet pole, kas hakkad alles jooksma või tahad maratonis murda 3 tunni piiri. Iga maratoni läbija on võitja, aga mis kvaliteediga Sa selle läbid on ka oluline.

Miks treenida minu juhendamisel? 

Olen tegelenud jooksmisega üle 20 aasta. Selle pika perioodi jooksul olen teinud koostööd nii slaavi, Poola, Hispaania, Hollandi treeneritega. Läbinud 24 maratoni kuueteistkümnes eri riigis, sealjuures alati püüdnud arutada teiste jooksjate kui ka treeneritega nende treeningsüsteemi kui ka võistluslähenemisi. On olnud ebaõnnestumisi, ületreeninguid ja võtnud need kogemused endaga kaasa. Lugenud palju erialast kirjandust ja koostöös oma kogemusena rakendanud saadud teadmised treeningplaanide koostamisel.

Individuaalne lähenemine 

Parim viis seatud sportlike eesmärkide saavutamiseks ja samas tervena püsimiseks ning treeningute  nautimiseks on treeningplaani individualiseerimine. Treener peab jooksjat tundma õppima ja valima sellise treeningmeetmete komplekti, et ta areneks pidevalt, raiskamata oma tervist ja aega vigastuste ravile. Inimesed, jooksjad on erinevad, sealhulgas nende anatoomiline eripära ja eelnev pagas. Seepärast tuleb igale jooksjale läheneda vastavalt tema eripärale, arvestades tema tugevusi ja aidates järgi nõrgemaid külgi. 

Kui soovid pakkumist treeningplaanile, siis täida päringuvorm.

Prioriteedid

Oma õpilastega töötades on minu peamiseks prioriteediks tegeleda jooksja füüsilise vormi, motoorsete võimete ja tehnikaga, mis väljendub alati jooksukiiruses ja seega ka jooksuvõistluste tulemuses. Vastupidav ja liikuv keha peaks olema iga sportlase vundament, mis väljendub üldises heaolus ja igapäevaelu kvaliteedis. Kui lisad oma vormile ja jõule targalt üles ehitatud jooksutreeningud, võid olla kindel, et uus isiklik rekord on tulemus, mitte juhus! Treeningu prioriteetideks peaks olema treeningute järjepidevuse säilitamine, tark treenimine ja “terves kehas terve vaim” olek, isiklikud rekordid on pigem treeningute kõrvaltulemused.

Mida treeningpakett sisaldab?

Treeni maratoniks kuu aja treeningplaani maksumuseks on 100 eurot. Pakett sissaldab:

  • Seniste treeningute põhjalikku analüüsi;
  • Reaalsete spordieesmärkide seadmine hoolealusega;
  • Võistlus- ja treeningkalendri planeerimine ja koostamine;
  • Individuaalne treeningkava kord nädalas;
  • Pidevad veebikonsultatsioonid;
  • Esialgne videokõne/kohtumine ca 60 min;
  • Nõuandeid toidulisandite, toitumise ja treeningvahendite valiku kohta;
  • Verenäitajate jälgimine ja fitness-testide analüüs;
  • Kohtumine treeningul ja tehnika analüüs;
  • Sportlase personaalse profiili raport – tema isiksuse iseloomustust ehk PPA (ing k. personal profile analysis).

Tagasiside

Indrek on positiivse ellusuhtumisega, kiire eluviisiga. Temale plaani tegemisel arvestasin sellega. Soovisin, et ta saaks hea naudingu kogu protsessist ja lõpuks naudiks pidupäeval (maratonipäeval) nö koogi söömist 🙂. Ragnar pöördus minu poole, kuna tal oli unistus joosta maraton alla 3h. Aitasin Ragnaril poole aastaga jõuda eesmärgini tehes seejuures treeningutes muutused olulistes treeningfaasides.

Ragnar, seiklussportlane

Ragnar, seiklussportlane

“Peale oma esimese nelja maratoni jooksmist tekkis mul isu rünnata 3h piiri, seni ajani olin treeninud peamiselt netist leitud plaanide ja juhiste järgi, mida enda järgi mugandasin. Nüüd uude tundi murdmisel ei tahtnud ma miskit jätta juhuse hooleks ning otsustasin leida treeneri, kes minu numbritest ja eesmärgist lähtuvalt oskaks mulle personaalse treeningkava kokku panna. Uurisin siit ja sealt, kuniks hea sõber soovitas Romka poole pöörduda. Minu väikeseks üllatuseks oligi ta nõus mind aitama. Saan öelda, et võrreldes ise pusimisega oli Romka plaan minu jaoks ikka hoopis uuel tasemel. Ta lähtus minu jooksu aegadest, pulsist ning enesetundest, vastavalt sellele korrigeerisime koos jooksvalt plaani. Lisaks oli kava terviklikum ning mängulisem – põhjalikud jooksuharjutused, tõusujooksud olid mulle huvitavad leiud. Kuid kõikse olulisem oli Romka rõõmsameelsus ja põhjatu positiivne energia, mis temast alati kiirgub ja mis mulle samuti edasi kandus ning enesekindlust andis. Tulemuseks maraton alla 3h!”
Indrek Rahi, harrastusjooksja alates 2010

Indrek Rahi, harrastusjooksja alates 2010

„Romani tugi planeerimise, nõuannete ja abi näol on harrastusjooksjale eluliselt vajalik. Mu jooksjakogemus oli juba mitmeaastane kui ma Romaniga FB Jooksmise trennis kohtusin. Ei ole juhuslikke asju, nagu öeldakse. Selle hetkeni olin tuimalt kilomeetreid jooksnud ja siit-sealt nõuandeid kuulnud. Üks lollim kui teine, muidugi 😉 Isikliku rekordi maratonis olin viinud 4:03 pealt 3:24ni ja 3:30 sisse jooksin juba vabalt. 2016 registreerisin ennast Berliini maratonile (aitäh, Pirksaar!) ja kohe küsis Roman – mis ajaga Sa joosta tahad? Ütlesin, et selline muretu 3:59 oleks lahe. Roman koostas treeningplaani kus oli sees kõik kaasaegse treeningu elemendid. Kogukilometraaź isegi vähenes, aga nädalate erinevused ja trennide vahelduvus lisasid kõvasti põnevust. Ei uskunud ise ka, aga märtsi lõpust kuni septembrini jätsin ära ainult ühe (!) Romani poolt kavasse pandud trenni. Tagantjärgi meenub ka Romani hoolivus kui ta aeg-ajalt mu rahulolu ja treeningute edenemise kohta uuris. Või oli see tegelikult nõudlikkus? Igatahes jooksin ma päiksepaistelises Berliinis üle finišijoone ajaga 3:56. Muretult, nagu soovisin. Finiśisirgel ergutas mind kõrvalt Roman, kes oli just selleks päevaks Berliini tulnud. Juhuslikult või mitte? Mine võta kinni… Igatahes soovitan kõigile algajatele ja harrastajatele seda teadmiste hulka ja hoolivust, mida Roman Su treeningutesse paneb. Häid ja tarku kilomeetreid!”

Oled huvitatud!? Palun täida päringuvorm, kui Sa ei ole veel seda teinud 🙂 .